قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپس

نسخه Kaspersky Endpoint Security for Windows 11.11 منتشر شد

نسخه Kaspersky Endpoint Security for Windows 11.11 منتشر شد

نسخه Kaspersky Endpoint Security for Windows 11.11 منتشر شد.

چه چیزی جدید است؟

این نسخه از KES  ویژگی ها و بهبود های زیر را ارئه می دهد:

کامپوننت Log Inspection برای سرورها اضافه شده است. Log Inspection یکپارچگی محیط محافظت شده را بر اساس نتایج تجزیه و تحلیل Windows event log نظارت می کند. هنگامی که برنامه علائم رفتار غیر معمول را در سیستم تشخیص می دهد، به مدیر اطلاع می دهد، زیرا این رفتار ممکن است نشان دهنده تلاش برای حمله سایبری باشد.

کامپوننت File Integrity Monitor برای سرورها اضافه شده است. مانیتور یکپارچگی فایل تغییرات اشیاء (فایل ها و پوشه ها) را در یک منطقه نظارتی مشخص تشخیص می دهد. این تغییرات ممکن است نشان دهنده نقض امنیت رایانه باشد. هنگامی که تغییرات شی شناسایی می شود، برنامه به مدیر اطلاع می دهد.

 

رابط جزئیات هشدار برای Kaspersky Endpoint Detection and Response Optimum (EDR Optimum) بهبود یافته است. المنت های زنجیره توسعه تهدید مرتب سازی شده اند، پیوندهای بین پروسس ها در زنجیره، دیگر همپوشانی ندارند. این امر تجزیه و تحلیل تکامل تهدید را آسان تر می کند.

 

عملکرد برنامه بهبود یافته است. برای این منظور، پردازش ترافیک شبکه توسط کامپوننت Network Threat Protection بهینه شده است.

گزینه ارتقاء Kaspersky Endpoint Security بدون Restart مجدد اضافه شده است. این به شما امکان می دهد از عملکرد بدون وقفه سرورها هنگام ارتقاء برنامه اطمینان حاصل کنید. با شروع نسخه ۱۱٫۱۰٫۰ می توانید برنامه را بدون راه اندازی مجدد ارتقا دهید. همچنین با شروع نسخه ۱۱٫۱۱٫۰ می توانید وصله ها را بدون راه اندازی مجدد نصب کنید.

تسک Virus Scan در کنسول KSC تغییر نام داده شده است. این تسک اکنون Malware Scan نامیده می شود.

https://support.kaspersky.com/KESWin/11.11.0/en-US/127969.htm

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *