قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپس

معرفی کسپرسکی برای کاربرهای خانگی Kaspersky Total Security Multi Device

معرفی کسپرسکی برای کاربرهای خانگی Kaspersky Total Security Multi Device

 Kaspersky Total Security – Multi-Device آخرین امنیت ما را برای کامپیوترها و دستگاه‌های سیار به ارمغان آورده و از حریم خصوصی، سرمایه‌های مالی، هویت، عکس‌ها، فایل‌ها و فرزندان شما روی کامپیوتر، مک، و دستگاه‌های اندروید شما حفاظت می‌کند. از شما در مقابل تهدیدات اینترنت امروزی دفاع می‌کند بهترین حفاظت چند دستگاهی ما را ارائه می‌دهد از حریم خصوصی شما حفاظت می‌کند امنیت بانکداری و خرید آنلاین را اضافه کرده است از هویت، عکس‌ها، فایل‌ها و غیره حفاظت می‌کند فرزندان شما را در فضای آنلاین امن نگه می‌دارد مدیریت امنیت را ساده کرده است حفاظت و عملکرد را ترکیب می‌کند

از شما در مقابل تهدیدات اینترنت امروزی دفاع می‌کند بهترین حفاظت چند دستگاهی ما را ارائه می‌دهد از حریم خصوصی شما حفاظت می‌کند امنیت بانکداری و خرید آنلاین را اضافه کرده است از هویت، عکس‌ها، فایل‌ها و غیره حفاظت می‌کند فرزندان شما را در فضای آنلاین امن نگه می‌دارد مدیریت امنیت را ساده کرده است حفاظت و عملکرد را ترکیب می‌کند

ارتقاء:

بهبود اطلاعیه شبکه Wi-Fi بهبود طبقه بندی شبکه Wi-Fi

بهبود عملکرد جزئی Anti -Banner

بهبود مرورگر خصوصی ، بهبود پسوند حفاظت کسپرسکی.

بهبود پول سالم. اضافه شده دسترسی کاربر را به ارائه بازخورد.

بهبود بروز رسانی نرم افزار در حالت پس زمینه. در توافقنامه مجوز نهایی کاربر اگر تغییر نکرده باشد لازم به دیدن همه موارد شما نیست

بهبود ایمیل آنتی ویروس. عمق ارزیابی اکتشافی به طور پیش فرض به سطح متوسط افزایش یافته است.

برای کاربردهای خانگی

ویژگی ها و مزایا

امنیت – محافظت از خانواده در برابر ویروس ها، ابزارهای جاسوسی و غیره

 

امنیت ابری ما به شما اجازه می دهد از خانواده ی خود در برابر تهدیدات آنلاین مانند آلودگی ها و حملات دیجیتالی مراقبت کرده و جلوی اسپم ها و بنرهای تبلیغاتی مزاحم را بگیرید*. همچنین نرم افزار را به روز نگه می دارد و درباره ی وب سایت های خطرناک، به شما اخطار می دهد.

* فقط در کامپیوترهای ویندوزی.

کامپیوترهای ویندوزی، مکینتاش، و موبایل – با یک لایسنس از تمام دستگاه های خود مراقبت کنید.

 

همه ی ما از دستگاه های مختلفی استفاده می کنیم که نیاز به مراقبت دارند. خانواده ی شما از هر کامپیوتر و دستگاه موبایلی که استفاده کنند، ما به شما کمک می کنیم از آنها محافظت نمایید. همچنین در صورت گم شدن یا به سرقت رفتن دستگاه های اندرویدی، شما خواهید توانست که از راه دور آنها را قفل یا اطلاعاتشان را پاک کنید، و یا محل و موقعیت آنها را پیدا نمایید.

حریم شخصی – محافظت از حریم شخصی اعضای خانواده و اطلاعات خصوصی آنها

 

روش های جعل هویت برای سرقت داده های دیجیتال افزایش یافته و پیشرفته تر شده اند. از این روی، ما به شما کمک می کنیم از اطلاعات شخصی خود حفاظت کرده و اجازه ندهید دیگران رفتار شما در محیط آنلاین را رصد کنند**. به علاوه می توانید اجازه های غیرمعمول به وب کم های خانواده تان را بلاک کرده** و هنگامیکه خانواده تان به شبکه ی اینترنت عمومی متصل اند، از داده های آنها محافظت نمایید*.

* فقط در کامپیوترهای ویندوزی.

** فقط در کامپیوترهای ویندوزی و مک های اپل.

پول – افزایش امنیت هنگام خریدها و امور بانکی آنلاین

 

هر زمان که اعضای خانواده شما برای خرید آنلاین یا امور بانکی به اینترنت متصل می شوند، مجرمان و هکرها آنها را زیر نظر می گیرند. بنابراین ابزارهای امنیتی ما به شما کمک می کنند از اطلاعات مالی و حسابهای خود محافظت کرده** و جلوی سرقت این داده ها را بگیرید.

** فقط در کامپیوترهای ویندوزی و مک های اپل.

فرزندان – با استفاده از Kaspersky Safe Kids از فرزندان خود در برابر خطرها محافظت نمایید.

 

اینترنت می تواند برای کودکان محیط خطرناکی باشد. Kaspersky Safe Kids به شما کمک می کند تا از فرزندان خود در محیط ها و ابزارهای مختلف – کامپیوتر، مک، آیفون، آیپد، و دستگاه های اندرویدی – مراقبت نمایید. شما می توانید با خانواده خود در ارتباط بوده و از آنها محافظت کنید. برخی از قابلیت ها عبارتند از: برنامه ریزی زمان استفاده از دستگاه، مکان های امن روی GPS، اطلاع یافتن از فعالیت های مشکوک آنها و خلاصه ای از چیزهایی که جست و جو و مشاهده کرده و به اشتراک گذاشته اند و …

رمزهای عبور – همه ی رمزهای عبور شما را برای دسترسی سریع و آسان ذخیره می کند.

 

نیازی نیست گذرواژه ی همه ی وب سایت ها را به ذهن بسپارید. از الان به بعد، هر یک از اعضای خانواده*** می تواند تنها یک رمز اصلی را حفظ کرده و به تمام رمزهای عبور دیگر از طریق کامپیوتر، مک، آیفون، آیپد یا دستگاه اندرویدی شان دسترسی داشته باشند.

*** تعداد افرادی که می توانند از این قابلیت استفاده کنند بستگی به نوع لایسنس خریداری شده دارد.

فایل ها – از فایل ها، عکس ها، آهنگ ها و خاطرات مهم نگه داری می کند.

 

از آنجا که هیچ وقت نمی خواهید فایل های غیرقابل جاگزین خود را از دست بدهید، ما به شما کمک می کنیم که از خاطرات گران قدر خانوادگی خود نسخه ی پشتیبان تهیه کنید. همچنین می توانید فایل ها را رمزگذاری کنید تا اگر گم یا دزدیده شدند، برای دیگران قابل استفاده نباشند*.

* فقط در کامپیوترهای ویندوزی.

عملکرد – اجازه می دهد دستگاه های شما همانطور که برایش طراحی شده بودند کار کنند.

 

امنیت نباید امور شما و خانواده تان را کند نماید. به همین دلیل ما تلاش زیادی کرده ایم تا با ترکیب امنیت و عملکرد، مطمئن شویم دستگاه های تمام خانواده شما نیاز ندارند به سختی کار کنند… و شما بتوانید به کارها و مشغله های روزانه ی خود برسید.

سادگی – امنیت خانواده تان را به وسیله کنترل آنلاین، ساده می کند.

 

هیچ کسی دوست ندارد با نرم افزارهای پیچیده ی امنیتی سر و کله بزند. برای همین ما به شما یک حساب رایگان به نام «My Kaspersky» می دهیم که به وسیله ی آن، از هر جایی که به اینترنت دسترسی داشتید، به امنیت خود و خانواده تان نظارت داشته باشید.

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *