قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپس

معرفی کسپرسکی برای کاربردهای خانگی Kaspersky Internet Security Multi Device

معرفی کسپرسکی برای کاربردهای خانگی Kaspersky Internet Security Multi Device

Kaspersky Internet Security Multi Device 2017

 Kaspersky Internet Security – Multi-Device امنیت برتر برای سیستم‌های مبتنی بر ویندوز، مک و اندروید با تهیه یک لیسانس واحد از تمام ابزارهای الکترونیکی خود از جمله لپ‌تاپ‌ها، کامپیوترهای دسکتاپ و دستگاه‌های موبایلی محافظت کنید. راهکار قدرتمند Kaspersky Internet Security – Multi Device از هویت، فرزندان و سرمایه شما برابر تهدیدات امنیتی روی سیستم‌های مبتنی بر ویندوز، مک و اندروید محافظت می‌کند. محافظت برابر ویروس‌ها و تهدیدات اینترنتی محافظت از سیستم‌های مبتنی بر ویندوز، مک و دستگاه‌های اندرویدی محافظت از هویت و حریم خصوصی شما محافظت از کودکان برابر تهدیدات اینترنتی تامین امنیت ابزارهای الکترونیکی بدون افت سرعت سیستم سهولت در مدیریت امنیت روی تمام دستگاه‌های الکترونیکی

ارتقاء :

بهبود اطلاعیه شبکه Wi-Fi بهبود طبقه بندی شبکه Wi-Fi

بهبود عملکرد جزئی Anti -Banner

بهبود مرورگر خصوصی ، بهبود پسوند حفاظت کسپرسکی. بهبود پول سالم. اضافه شده دسترسی کاربر را به ارائه بازخورد.

بهبود بروز رسانی نرم افزار در حالت پس زمینه. در توافقنامه مجوز نهایی کاربر اگر تغییر نکرده باشد لازم به دیدن همه موارد شما نیست

بهبود ایمیل آنتی ویروس. عمق ارزیابی اکتشافی به طور پیش فرض به سطح متوسط افزایش یافته است.

برای کاربردهای خانگی

ویژگی و مزایا

امنیت – در برابر ویروس ها، حملات، ابزارهای جاسوسی، جرایم اینترنتی و غیره از شما محافظت می نماید

 

بسته ی امنیتی ما به شما اجازه می دهد از خانواده ی خود در برابر تهدیدات آنلاین مانند آلودگی ها و حملات دیجیتالی مراقبت کرده و جلوی اسپم ها و بنرهای تبلیغاتی مزاحم را بگیرید*. همچنین نرم افزار را به روز نگه می دارد و درباره ی وب سایت های خطرناک، به شما اخطار می دهد.

کامپیوترهای ویندوزی، مکینتاش، و موبایل – با یک لایسنس از تمام دستگاه های خود مراقبت کنید

 

همه ی دستگاه هایی که از آنها استفاده می کنید ممکن است مورد حمله قرار گیرند. پس ما به شما کمک می کنیم از آنها محافظت نمایید. همچنین در صورت گم شدن یا به سرقت رفتن دستگاه های اندرویدی، شما خواهید توانست که از راه دور آنها را قفل یا اطلاعاتشان را پاک کنید، و یا محل و موقعیت آنها را پیدا نمایید.

حریم شخصی – محافظت در برابر سایت های جعل هویت، جاسوسی و رصد شدن رفتار آنلاین شما

 

اجازه ندهید که سارقان با جعل هویت و استفاده از سایت های تقلبی، اطلاعات محرمانه ی شما را سرقت کنند. ما به شما کمک می کنیم از اطلاعات شخصی خود حفاظت کرده و اجازه ندهید دیگران رفتار شما در محیط آنلاین را رصد کنند**. به علاوه می توانید اجازه های غیرمعمول به وب کم تان را بلاک کرده** و هنگامیکه به شبکه ی اینترنت عمومی متصل اید از داده های خود محافظت نمایید*.

پول – افزایش امنیت هنگام خریدها و امور بانکی آنلاین

 

هر زمان که شما برای خرید آنلاین یا امور بانکی به اینترنت متصل می شوید، مجرمان و هکرها شما را زیر نظر می گیرند. بنابراین ابزارهای امنیتی ما به شما کمک می کنند از اطلاعات مالی و حسابهای خود محافظت کرده** و جلوی سرقت این داده ها را بگیرید.

کنترل والدین – مراقبت از فرزندان در برابر خطرات اینترنتی

 

از انجا که کودکان در معرض طیف وسیعی از مخاطرات اینترنتی قرار دارند، ویژگی کنترل والدین به شما اجازه می دهد فرزندتان را از خطرات آنلاین دور کرده، وب سایت های با محتوای نامناسب را بلاک نمایید و همچنین رفتار آنها را در شبکه های اجتماعی مدیریت کنید.

عملکرد – اجازه می دهد دستگاه های شما همانطور که برایش طراحی شده بودند کار کنند

 

امنیت نباید امور شما را کند نماید. به همین دلیل تکنولوژی های امنیتی ما در پشت پرده فعالیت می کنند تا شما بتوانید به کارها و مشغله های روزانه ی خود برسید.

سادگی – امنیت خانواده تان را به وسیله کنترل آنلاین، ساده می کند

 

هیچ کسی دوست ندارد با نرم افزارهای پیچیده ی امنیتی سر و کله بزند. برای همین ما به شما یک حساب رایگان به نام «My Kaspersky» می دهیم که به وسیله ی آن، از هر جایی که به اینترنت دسترسی داشتید، به امنیت خود و خانواده تان نظارت داشته باشید.

* فقط در کامپیوترهای ویندوزی.

** فقط در کامپیوترهای ویندوزی و مک های اپل.

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *