قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپس

قابلیت های آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky Endpoint Security for Business-Core

قابلیت های آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky Endpoint Security for Business-Core

Kaspersky Endpoint Security for Business-Core

 ابزار برتر ضدبدافزار

این محصول مجهز به گارد ضد ویروس قدرتمند مبتنی بر مخزن ویروس و فناوری شناسایی ابری می باشد. این قابلیت موجب می گردد تا کلیه بدافزارها، کدهای مخرب، ویروسها و تروجانها شناسایی و حذف گردند. همچنین وجود هوش مصنوعی قدرتمند در این محصول می تواند تا حد بسیار زیادی بدافزارهای جدید را که هنوز به مخرن ضد ویروس افزوده نشده اند شناسایی و قرنطینه نماید.

حفاظت از سیستم‌ها دربرابر حملات هکرها

دیواره آتش پیشرفته و ماژول شناسایی “HIPS” موجود در این محصول به همراه سیستم پیشگیری از مزاحمت مبتنی بر میزبان آن به کاربران کمک می‌کند که از بنگاه‌های کاری خود و سرورهای موجود در شبکه‌هایشان حفاظت کرده و مانع از دسترسی مزاحمان به سیستم‌ها و درنهایت سرقت یا مغشوش نمودن اطلاعات کاری‌شان شوند. فایروال پیشرفته کسپرسکی با کنترل ترافیک ورودی و خروجی از باند (براساس پورت، آدرس آی‌پی، برنامه ایجاد کننده ترافیک، یا دیگر پارامترهای موجود) از Endpoint‌ها دربرابر تهدیدات شبکه حفاظت می‌کند. کسپرسکی همچنین از طریق قواعد از پیش تعریف شده خود برای بیش از ۲۵۰ برنامه محبوب و پر استفاده، به کاربران خود کمک می‌کند که زمان مورد نیاز برای پیکره‌بندی سازوکار حفاظتی فایروال خود را به حداقل میزان ممکن برسانند.

میلیون‌ها کاربر به حفاظت از کسب و کار شما کمک می‌کنند

ده ها میلیون کاربر کسپرسکی در سراسر دنیا روزانه فایلهای مشکوک خود در بطور خودکار توسط ماژول “KSN” در شبکه ابری لابراتوار کاسپرسکی قرار می دهند. این شبکه امنیتی با به روز رسانی فوری پایگاه داده خود و ارائه ابزارهای پاکسازی برای هر یک از فایلهای آلوده ارسالی کاربران، در کمترین زمان ممکن از انتشار آنها در فضای سایبری جلوگیری می نماید. از دیگر مزایای این شبکه ابری می توان به کاهش خطای شناسایی آنتی ویروس (False-Positives) و نهایتا افزایش بهره وری شبکه کاربران اشاره نمود.

اجرای سریع و سهولت مدیریت

KASPERSKY ENDPOINT SECURITY FOR BUSINESS COREبه صورت از قبل پیکره‌بندی شده می باشد و به همین دلیل به محض نصب شدن روی سیستم کار حفاظت در برابر بد افزارها را آغاز می‌کند. این برنامه همچنین مجهز به KASPERSKY SECURITY CENTER (کنسول مرکزی مدیریتی)می باشد که کنترل تمامی جنبه‌های راهکار امنیتی مورد استفاده شما را انجام می‌دهد.

ضدبدافزار برای ایستگاه‌های کاری

اسکن خودکار و برحسب تقاضا

ابزار امنیتی به صورت خودکار فایل‌ها را بلافاصله در زمان ایجاد، اجرا یا اصلاح شدن اسکن می‌کند. کاربران این ابزار می‌توانند در هر زمان که بخواهند عمل اسکن را برای تک‌تک فایل‌های موردنظر، دایرکتوری‌ها، دیسک‌های محلی ، یا دیسک‌های شبکه انجام دهند.

آلودگی‌زدایی پویا

فناوری آلودگی‌زدایی پویا (ACTIVE DISINFECTION) کسپرسکی برای خنثی‌سازی موارد مخرب در پایین‌ترین سطوح یک سیستم‌عامل عمل می‌کند.

ارائه مستمر آپدیت

شرکت کسپرسکی به صورت مستمر و حتی منظم‌تر از دیگر فروشندگان برنامه‌های ضدبدافزاری آپدیت مربوط به پایگاه‌های داده‌ای بدافزار خود را ارائه می‌کند. به علاوه استفاده از امضاهای مبتنی بر الگو، تشخیص فایل‌های مخرب و کاهش حجم آپدیت‌های مربوط به امضا را به مراتب راحت‌تر می‌کند. بهینه‌سازی آپدیت‌ها فشار وارده بر سی‌پی‌یوها، هارددرایوها و پهنای باند را به حداقل میزان ممکن می‌رساند و به این ترتیب منابع پردازشی بیشتری برای اجرای برنامه‌های مهم کاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

سیستم تشخیص فوری

سیستم تشخیص فوری کسپرسکی یا اصطلاحا “UDS” یک فناوری شناسایی فایلهای آلوده جدید قبل از افزوده شدن به مخزن ویروس می باشد و کمک شایانی به حفاظت موثر رایانه ها در فضای سایبری می نماید.

آلودگی‌زدایی پویا

فناوری آلودگی‌زدایی پویا (ACTIVE DISINFECTION) کسپرسکی برای خنثی‌سازی موارد مخرب در پایین‌ترین سطوح یک سیستم‌عامل عمل می‌کند.

تحلیل‌هاي رفتاری

قابلیت SYSTEM WATCHER سیستم کسپرسکی به محض اجرای یک برنامه خاص، تحلیل‌های لازم را روی آن انجام داده و حفاظت پیشگیرانه مورد نیاز را ایجاد می‌کند و چنانچه با رفتار مشکوکی مواجه شود، برنامه یاد شده را مسدود می‌کند و علاوه بر آن، این قابلیت را نیز دارد که پیش از وقوع یک فعالیت مخرب سیستم را به وضعیت اول خود بازگرداند.

مسدود کننده حملات شبکه

مسدود کننده حملات شبکه این ابزار فعالیت‌های مشکوک در داخل شبکه را تشخیص می‌دهد و چنانچه هرگونه حمله نافرجامی را شناسایی کند، بر اساس معیارهای از پیش تعریف شده به آن واکنش نشان می‌دهد.

کنسول مدیریتی یکپارچه

کنسول مدیریتی مرکزی

مرکز امنیت کسپرسکی نوعی کنسول متمرکز مدیریتی است که ایجاد پارمترهای حفاظتی، مدیریت آپدیت‌های ضدبدافزار و پایش امنیت در شبکه را برای مدیران شبکه آسان‌تر می‌کند.

مصرف بهینه از منابع IT

توسعه تمامی فناوری‌های اصلی کسپرسکی بر عهده یک تیم واحد بوده است و به همین دلیل کل راهکار امنیتی شما در قالب یک برنامه کاملا یکپارچه می‌باشد (برای مدیریت راحت‌تر و عملکرد بهتر) و بار کمتری نیز بر منابع پردازشی شما تحمیل خواهد شد.

برنامه‌های داخلی

برنامه‌های موجود در KASPERSKY ENDPOINT SECURITY FOR BUSINESS CORE به شرح زیر می‌باشند:

Kaspersky Security Center
Kaspersky Endpoint Security for Windows
Kaspersky Endpoint Security for Linux
Kaspersky Endpoint Security for Mac

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *