قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپس

بررسی فایروال Cisco ASA با سرویس‌ های FirePower قسمت دوم

بررسی فایروال Cisco ASA با سرویس‌ های FirePower قسمت دوم

بررسی فایروال Cisco ASA با سرویس‌ های FirePower قسمت دوم

در قسمت اول از سری مقالات  فایروال Cisco ASA با سرویس‌ های FirePower به بررسی  ویژگی های مهم امنیتی آن پرداخته شد  در این مقاله که قسمت دوم (پایانی) از این سری مقالات می باشد به ارائه برخی مزایای مهم این تکنولوژی می پردازیم.

کاهش هزینه‌‌ و پیچیدگی‌ها با استفاده از Cisco ASA با سرویس‌ های FirePower

با ادغام یک رویکرد یکپارچه با فرآیند دفاع از تهدیدات توسط فایروال Cisco ASA با سرویس‌های FirePower از هزینه سرمایه، هزینه‌های عملیاتی و همچنین پیچیدگی‌های اجرایی کاسته می‌شود. این تکنولوژی به راحتی با محیط‌های IT، جریان کاری و ساختار شبکه ادغام می‌شود. مجموعه این تجهیزات کاملا مقیاس‌پذیر بوده و با سرعت‌های بیش از چندین گیگابایت نیز اجرا می‌گردد؛ علاوه بر موارد فوق، امنیت خوبی را در شعب، Edge یا لبه اینترنت و دیتاسنترها در هر دو فضای فیزیکی و مجازی ایجاد می‌نماید.

مدیران IT سازمان‌ها، با استفاده از Cisco FirePower Management Center، از این قابلیت برخوردار خواهند بود که عملیات‌ها را تسهیل و تهدیدها را به یکدیگر مرتبط نموده و تاثیر آنها را ارزیابی کنند، ضمن اینکه سیاست‌های امنیتی را به صورت خودکار تنظیم و هویت کاربران را به راحتی با رویدادهای امنیتی مرتبط نمایند. همچنین Cisco FirePower Management Center قادر است به طور مداوم چگونگی بُروز تغییرات در شبکه را در طول زمان مانیتور کند. همچنین ارزیابی تهدیدات جدید به صورت خودکار صورت می‌گیرد تا مشخص گردد که کدام یک از آنها بر کسب‌و‌کار موردنظر تاثیر‌گذار می‌باشند.

سپس روند پاسخگویی بر اصلاحات متمرکز شده و فرآیندهای دفاعی شبکه با شرایط در حال تغییر تهدیدات مطابقت می‌یابند. علاوه بر آن فعالیت‌های امنیتی مهم و حیاتی مانند تنظیم Policyها به صورت خودکار انجام می‌پذیرد که در نتیجه این امر علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و میزان تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه، محافظت و اقدامات متقابل نیز در یک وضعیت مطلوب نگه داشته می‌شود.

درواقع Cisco FirePower Management Center از طریقeStreamer API با راهکارهای امنیتی Third Party ادغام می‌گردد تا جریان‌های کاری عملیات را تسهیل نموده و با ساختارهای شبکه کنونی مطابقت یابد.

بررسی فایروال Cisco ASA با سرویس‌ های FirePower

مزایای استفاده از فایروال Cisco ASA با سرویس‌های FirePower

در ادامه ی این مقاله، به ارائه جدولی می پردازیم که در آن بهترین ویژگی‌ها و مزایای فایروال Cisco ASA با سرویس‌های FirePower معرفی شده است:

 

ـــــــــــــــــــــ

بررسی فایروال Cisco ASA با سرویس‌ های FirePower – قسمت اول

بررسی فایروال Cisco ASA با سرویس‌ های FirePower – قسمت دوم (پایانی)

 

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *