قالب وردپرس پوسته وردپرس قالب فروشگاهی وردپس

انتشار آنتی ویروس رایگان کسپرسکی|Kaspersky Free

انتشار آنتی ویروس رایگان کسپرسکی|Kaspersky Free

Kaspersky Free

رایگان و حفاظت سریع – برای شما و کامپیوتر شما

انتشار آنتی ویروس رایگان کسپرسکی برای کاربران سراسر جهان

نسخه رایگان کسپرسکی – برای شما و کامپیوتر شما

 

این محصول کاملا رایگان است و تمامی کاربران می توانند نسخه ی رایگان را استفاده و از امنیت بالای آن برخوردار شوند.

آنتی ویروس رایگان کسپرسکی از امنیت بالایی برخوردار است و ویژگی های زیادی دارد اما در هر صورت با نسخه های پولی اش رقابت نخواهد کرد. نسخه های پولی راهکارهای لابراتوار کسپرسکی ویژگی هایی همچون کنترل والدین، محافظت از پرداخت های آنلاین، و البته ارتباط امن را شامل می شود که کاربران به ازای این ویژگی ها مبلغی را هزینه می کنند.

توضیحی مختصر در مورد نسخه ی رایگان کسپرسکی…

در این نسخه ی رایگان تمام آنچه که باید باشد وجود دارد. فایل ها و ایمیل ها در وب محافظت می شوند، آپدیت ها به طور منظم انجام می گیرد، امنیتی قوی برقرار می شود و غیره. این نسخه از شما به طور کامل محافظت می کند و شما می توانید به راحتی به گشت و گذار و وب گردی خود ادامه دهید. آیا این محافظت کافی نیست؟ بسیار خب باز هم ادامه می دهیم، فلش مموری و سایر ذخایر رسانه ای شما توسط این نسخه مورد بازبینی قرار می گیرند و البته در برابر حملات فیشینگ و فایل های آلوده محافظت خواهند شد. به طور خلاصه بخواهیم بگوییم تمام ضروریات امنیتی برای کاربران در این نسخه ی رایگان وجود دارد.

نسخه ی رایگان کسپرسکی بسیار سبکتر از نسخه های دیگر کسپرسکی است و با سرعت بالایی قادر به اسکن سیستم کاربر خواهد بود. نسخه ی رایگان کسپرسکی را از اینجا دانلود کنید.

  دانلود نسخه رایگان کسپرسکی

 

کسپرسکی رایگان

Automatically blocks dangerous files, websites & applications

به طور خودکار فایل ها، وب سایت ها و برنامه های خطرناک را مسدود می کند

Our award-winning security automatically blocks dangerous downloads – and automatically warns you about malicious websites.

 

 

Helps you keep your personal information… safe & sound

اطلاعات شخصی خود را حفظ کنید …

Every time you open an email or visit a website… we help keep you safe. All your emails are scanned… and phishing websites – that could try to steal your money or identity – are automatically blocked.

 

Delivers rapid protection that fits in with your busy life

حفاظت سریع را که با زندگی شلوغ شما سازگار است، ارائه می دهد

Our security is designed to protect you – without getting in your way. With real-time data being fed directly from the cloud, your PC’s protected from the most common threats.

 

 دانلود نسخه رایگان کسپرسکی

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *